American Pancakes

 
Jag provade på något nytt nämligen hemgjorda american pancakes. Första gången och det var faktiskt riktigt gott speciellt med bär. Nu har jag ställt mig frågan varför jag i sjutton aldrig har smakat det förut? men någon gång måste vara den första och det blev idag.namnamnamnam. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla lite film och så kanske med syrran om hon vill. Äntligen har vi skaffat viaplay så nu kan vi kolla film därifrån TUMMENUPP. Det finns alla möjliga filmer och serier, nästan alla - de populäraste å det är dom som är bra i min synvinkel. Imorgon ska jag på marknad, fixa min hund innan han ska ställas ut på söndagen och såklart måste jag träna lite mer. Byebye så länge alla glada och sura.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0