Huvudvärk

Bilden har Maja redigerat men annars har den tagits i Gällivare uppe på Dundret. Våra händer där också, så fina. eller hur?
 
HEY. Jag har haft huvudvärk hela dagen och det är verkligen jätte jobbigt. Jag är spyless! För det mesta har jag sovit men som tur har jag en dator så har kollat film från viaplay, en hel del. Dock tog jag mig till styrelsemötet men jag ångrade det ganska fort. Mitt huvud höll på att explodera och jag hade inte alls lust att sitta där och snacka. Inte så bra dag må jag säga men vädret var på topp. Nu är det lite små kyligt så ska slå på en till film och sedan gå och lägga mig igen. Hoppas ni har haft en bättre dag än min va? kram Stephenie

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Sådär hade jag igår och i lördags, usch. I lördags var det hemskt.. Men var delvis med om en hård krock..
Men usch vilken hemsk dag :S

2013-07-08 @ 21:45:53
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0