Verum drickyogurt

Jag har aldrig gillat drickyogurt, föredrar yogurt i tallrik med frukt. Men ändrade min åsikt precis nyss när jag smakade Verum Jordgubb och hallon drickyogurt, så fruktansvärt god och nyttig. Rekommenderas! Ni vet känslan när man tror man är i himlen eller när man var liten och längtade till julafton och alla julklapparna? Så känner jag mig just nu, jag känner mig som ett litet barn som har längtat efter julklappar och idag blev det jul. Vi har handlat jätte mycket frukt typ bananer, plommon, persika, äpplen, aprikos och en jordgubbsfil (fetthalt 0.3) och ett par supergoda flingor som är dessutom jätte nyttiga. Varför behöver man godis när all frukt finns? Snart ska vi åka iväg, mamma skulle bara äta. Jag har redan ätit så jag är klar. Eller är jag? kom på att jag inte har packat klart. obsssssss... :$ Jag slänger upp ett inlägg innan vi drar så you know. puss bebes. kärlek och respekt till er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0