Flottkalaset 2013

Hej bebes. Jag uppdaterade inte igår för jag tänkte sammanfatta hela helgen i ett inlägg. Så, jag har vart i tjotti på flottkalaset. Det var jätte roligt där dock var fredagen rätt dött, inte alls så mycket folk men det ändrades på lördagen. Vad har vi gjort där då? Först så har vi tittat runt hela ön, sen har vi fotat hur mycket som helst och det mesta på eld. Vi har också lyssnat på all musik som spelade under kvällen, bäst musik var det på lördagkväll. mer dansmusik/ungdomsmusik/yngremusik ni fattar. Å' dansat har vi också gjort. Jag älskar flottkalaset speciellt när det är kallt så tar man en kopp varm choklad. ÄLSKAR. Nu kollar jag allsång på skansen, nyvaken. Vaknade rätt sent eftersom jag kom hem efter 2 och somnade efter 3-4. Senare ska jag och Maja springa runt i stan och sedan i en trappa som vi fann sist vi tränade. Skit bra träning, verkligen. Det känns i benen. Vad ska ni göra? kärlek och respekt till er.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0