choklad mMm vad gott

Ibland undrar jag varför människor bryr sig så mycket om andras utseende, jag menar det är väl bättre att bara bry sig om sitt eget? Jag dömer inte människor och kompisar efter utseende, kläder eller vikt. Bara efter personligheten, är du snäll mot mig så är jag det tillbaka. That's it. Snart ska jag fara till stallet med Jonna, en av mina barndomsvänner. Vi går i samma ridgrupp och har alltid gjort det, efter det är soffan paxad till IDOL. Haha, det är så roligt att se sånna som inte alls är bra på att sjunga, inte för att jag kan göra det bättre men ibland kan jag inte hålla mig från att skratta. Föresten så gymmade jag imorse, pappa skjutsade mig dit på hans lunch eftersom han ändå var i farten. Det var bara jag och en kille på gymmet, sjukt skönt för nu vågade jag på att testa nytt som jag annars inte vågat. det var roligt, att variera lite och så. Körde bara armar kändes det som, o gissa om dom är slut. Imorgon ska Jonna följa med to the gym, yeyy en gymkompis är alltid bra att ha. Hon brukar följa med då och då, mycket roligare än att vara ensam och leka proffs. Äsch då, leker inte. kom på att jag är det. Nu ska jag städa innan stallet, finns det något tråkigare än att städa? absolut inte. och kolla på snapbilder som jonna skickar när hon äter choklad. FRESTANDE. Kärlek och respekt till er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0