A dreamland

Jag har vart i stugan i en vecka och kom hem idag. Varje gång är lika mysigt. Jag älskar att komma bort till skogen och bara slappna av. Där kan jag kan gå utan makeup och bara ha på mig en stor tröja. Leva livet utan beskymmer och åsikter. Det är så skönt men man får faktiskt hemlängtan som jag fick igår. Då är det bara att hoppa på bussen så är man hemma igen. Här är lite bilder jag fotade från stugan när solen var på väg ner och när myggen och knotten var som värst. Men inget kan stoppa mig att fota fina naturbilder. Bilderna är tagna med min Iphone 5 så kvaliteten är väl inte den bästa, men det duger i krig. Kärlek och respekt till er.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0