Life doesn't get easier, you just get stronger

Jag känner mig allmänt lat idag fast jag inte alls har vart lat but you get it? först så har jag vart på en lagomt rolig vandring upp på ett berg. Där vi mötte vi på hagel, lite snö och regn + en fin liten snål sol. När jag kom hem, däckade jag i min säng i nån timma tills jag var tvungen att tvinga mig upp för att ta mig bort till stallet för att rida en hezt. Det gick jätte bra å vi red efter stigen och sedan hoppade hinder några gånger. Nu är jag hemma efter att min syster har vart proffsfotograf och fotat mig och min hund Leo. jag har fortfarande träningskläder på så funderar på att fara ut och springa. men jag vet inte om jag orkar? ja' ser ju ifall jag somnar eller inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0