Hjärtattacker och smutsiga fötter

Det var lite roligt igår kväll när jag skulle gå ner till min tremänning. Det var duggregn och åskan hade gått, så tänkte inte mer på det. Mitt iallt börjar det ös regna så jag ställer mig under en tunnel med tanken att det skulle sluta regna. Nej..det börjar regna mer och tunneln svämmar över. Nu står jag på andra sidan på en liten liten torr fläck. Nu måste jag springa ner, jag tar mig dock bara en halv meter innan världens åska och blixt smäller framför mig. Hjärtattacken som uppstår och jag springer in i tunneln igen. När jag ringer till Jackie och håller på att garva ihjäl mig för att jag är fast i tunneln gör inget bättre utan tar modet att springa ut igen men den här gången lyckas jag faktiskt ta mig ner levande.

Kvällen fortsatte med movie night. Vi såg en rysare/skräckis och Hans and Gretel. båda filmerna var jätte bra som tur var det fint väder när jag skulle gå hem vid halv 2 på natten så fick varken hjärtattacker eller skitiga fötter. O' nu är det lördag och jag tänker bara ta det lugnt hemma, gå runt i myskläder och se film hela dagen. vad ska ni göra?(tunneln jag satt fast i när det var översvämning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0