his smile

I'll be back in a moment' drog en fet lögn för er där, det kanske ni märkte. jag ber så mycket om ursäkt må jag säga, haha! men jag vet inte HUR MÅNGA GÅNGER jag har försökt blogga från appen medan jag har vart ute på vift både hos kompisar och stan. den fungerar ju ALDRIG å jag blir på fullaste allvar tokig. Snart ryker både telefonen och datorn i golvet. men efter varje tanke hur kul det hade vart att stampa sönder dom här förbannat fina förskräckligt sega fanskapen - att jag faktiskt inte kommer att ha något alls att blogga med så föravinner tanken ganska snabbt. Visst hade jag kunnat slänga upp inlägg 3 på natten när jag kommit hem från kompisar, men ja somnar alltid fortare än datorn startar. så segt. Men NU ÄR JAG TILLBAKA OCH HÄR STANNAR JAG FRÅN OCH MED NU, låter bra va?
 
Ni är säkert lite nyfika vad som har hänt de första dagarna under sommarlovet. eller så inte. nevermind, jag berättar ändå. I söndags så efter den där låga promenaden som jag och min tremänning tog så for vi till henne. Där spelade vi kort och försökte bygga korthus som små barn gör men insåg väldigt snabbt att sånt var för svårt för oss. På kvällen kollade vi film om jag minns rätt men kommer inte ihåg vilken 'sadface' och lanade left 4 dead. Det är absolut roligaste spel jag har spelat, man typ dör av hjärtattacker but we survive every time. Sen kom jag hem sent på natten, vid halv 3 så då somnade jag innan jag hann blogga o vaknade på måndag vid 12 kanske? Måndag..vad gjorde jag igår egentligen. juste, jag, Emma och Jacqueline for på stan. Vi fikade och hade allmänt mysigt. Efter det drog jag och Jacqueline till djurmagazinet å jag frågade om sommarjobb och så. Nästan säkert att jag får, hoppas jag får!! Ni kan väl nästan gissa vad vi gjorde sen? kollade på 2 skräckfilmer. ENA var så hemsk att jag fick mardrömmar av den. HAHA. jag vill inte ens skriva vad dom handlar om, filmerna heter Martyrs och eden lake. Jag kan iallafall berätta att i Martyrs flår dom en tjej levande. FY VAD ÄCKLIGT, den är jätte hemsk och det var den filmen jag fick mardrömmar av.
 
Idag har jag vart på uställningsträning med gossen å han var super duktig. Såklart han var busig och så men det får jag ju räkna med. Busa gör man, när man är bebis. Efter det for jag och Jacqueline till ett möte om den stora utställningen som vi ska jobba på. spännande och mer spännande för att gossen ska ställas ut där. Jag är redan jätte nervös och det är 2 veckor kvar, tror jag. Jag är inte helt hundra på vilket datum. yes, och nu är jag här hemma och ska sova för att jag ska vakna tidigt imorron..senare. SHIT VAD KLOCKAN GÅR FORT, jisses, har skrivit i snart en timma om inte mer. jo, tillbaka till senare... jag och tremänningen å vovvarna ska fara och träna agility där vid halv 9 då det inte är nå folk så får vi träna lite för oss själva. mysigt mysigt. Nu ska jag sova, godnatt så hörs vi imorron!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0