Hello cuties

Hello cuties. I'm very tired and i think i will sleep right now & my english is easy to understand so you will understand me, pretty good..good. Awkward,.. nej, skojja bara inte ska jag skriva something at english. Jag har vart på agilityplanen with my dog, ,men den här gången with Madicken. Det gick super bra och hon är bara bäst♥ ikväll ska jag också jobba på toppstugan och sälja lite våfflor, det gick väl bra igår trots tabbarna jag gjorde. men dock var det ju roligt för man fick ju sig ett gott skratt haha! nu ska jag ta det lugnt och städa lite och så innan jag far iväg igen och jobbar till 1 på natten. Jag ska försöka blogga när jag är där men jag kan inte lova något, just saying so you will not be disappointed om jag inte publicerar något under kvällen.
 
ggar. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0