Boys n girls

Goodmornings boys n girls.Jag har vart vaken sen 8 och vid 9 for jag och vovven till agilityplanen och tränade med Jacqueline och hennes söta hund. Båda var jätte duktiga och Leo's 3 träning inom agility i år. Idag har han lärt sig att gå på 'lången', gungbrädan och slalom fast mer tränings behövs förstås.Träning ger färdighet! Sen har jag bara duschat och sovit tills nu. Det var super skönt att sova lite till efter en varm dusch, för jag somnade efter 4 inatt och har bara sovit i 'vad kan det vara? 4 timmar' kanske. så var sådär trött när jag kom hem, haha. Blev väckt av en kompis som ville att jag skulle jobba med henne ikväll o eftersom jag inte hade så speciella planer så är jag snäll och ska hjälpa henne. Vi ska förmodligen fara till toppstugan vid 20-20.30 och jobba till 01. För er som inte vet vad toppstugan är så bor jag i Gällivare och där finns ett berg som kallas för dundret. På dundret, kanske på toppen till å med så finns en stuga där vi ska sälja våfflor med grädde och sylt. mysigt. Dock vet jag inte om bloggappen kommer fungera så jag kan inte lova att det kommer publicera inlägg under kvällen. tyvärr, men jag kan ju alltid försöka. 'HAPPYFACE'. yey, men ska slå på en film och bara ha onsdagsmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0