Kunfu

Jag och min bästa kompis Maja.
 
Hej. Det var ett tag sen jag uppdaterade men ni har inte missat något dom senaste dagarna. Bilderna från utställningen kommer att komma inom kort. Antingen idag eller i helg. Men igår hände något intressant faktiskt. Jag och min bästa vän gick runt på stan sen fick vi en frågan av en tjej om vi ville köra ett kunfu pass med henne. Hon är dramainstruktör och fysisk skådespelare. Som sakt, jag älskar att pröva nya saker och leva livet så vi provade. Fy fasen vad kul det va! HAAAYEEEEE. kanske det ska komma en film om det eller vad tycker ni? inte alla dagar man står mitt i stan och gör kullebyttor, sparkar och slag mot kompisar, träd och tränare. haha.Dom andra dagarna har jag tränat/joggat och inte gjort så mycket mer å vart med kompisar. levt livet.sånt man ska göra på sommarlovet. yes, nu väntar jag på Maja. Vi ska planera lite för imorgon och ha kul. Dunka musik hela dagen, jag fick igång mina högtalare och bas så nu får grannarna hålla i hattarna o skaffa öronproppar. kram stephenie
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Nästa sommarbok? Hur sällan läser du egentligen? ;)

2013-07-06 @ 20:19:54
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0