Här ska det vara rubrik

-Leendet är som ett ljus i själens fönster, det visar att hjärtat är hemma. Förlåt, jag har vart ur usel på att uppdatera bloggen de senaste dagarna. Men ibland har man mindre blogglust och andra dagar så mycket lust att man bloggar 'för' mycket. haha! Jag har inte gjort så mycket mer än att jobbat hela helgen på hunduställningen och även träffat Leo's uppfödare.- Alltså min hunds uppfödare. Dom var jätte snälla och killen som ställde ut Leo var super duktig och allt gick kanon. Leo fick 'very good', näst bästa man kan få så jag är en jätte stolt matte med ett STORT leende på läpparna. Dock ska vi träna mera och satsa på en till utställning. En tanke är att kanske åka ner till stockholm på den stora hundmässan och ställa där. Men det är länge kvar till dess så har tid att tänka på saken. 
 
Jag vet faktiskt inte vad jag gör vaken nu? imorron klockan 05.00 hämtar pappa upp mig så drattar vi ner till tvättstugan och dumpar av mina kläder som ska ha tvättas till senare på dagen då jag åker till Gällivare och möter upp Maja i centrum. Vi ska gå på stan en sväng, åka ner på dollar och säkert se film eller nått sådant på kvällen.Och snacka om planer och berömmelser. Bjuder på kvällshumor, goodnight and sweet dreams.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0