14 år och gravid?

Tänkte att jag lika gärna kan göra ett till inlägg eftersom jag inte har annat för mig, och känslan att känna sig som en död fisk är inge vidare så ni kan gärna vara social på kik och snap. På kik heter jag 'stepheniieeb' och på snap 'stepheniie'. Jag såg för ett tag sen en video om en tjej som blev gravid när hon var 14 år. Idag 17. Hon gjorde inte abort utan behöll hennes undebart söta dotter Kelly. Jag tycker det är starkt gjort. Att en del människor är så modiga och kan ta ett stort ansvar när man är så ung. Hon var själv bara ett barn och gav den här världen ett  till liv. Fast det har gått några år önskar jag Hon och hennes dotter all lycka i framtiden.Vad tycker ni om att bli gravid när man är 14år?
 
Hon bloggar också så om ni vill gå och läsa den och veta mer hur hon har det. Vilket jag faktiskt rekomenderar så klickar ni på länken här →http://micahs.se/ kram Stephenie

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jag blev det när jag var 14, väldigt vanligt i dagen samhälle :p

Men ehm ja, men inte bilkrock. Min bror har väldigt fasta händer och hans kraft är lidligt smärtsamt ska jag säga dig. När jag fick hans knytnäve i huvudet (med misstag, var inte med meningen) så hade jag ont i huvudet från 16.00 till dagen därpå :p

2013-07-08 @ 22:22:05
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0