Träning ger resultat

Det blev lite dålig uppdatering idag men har nästan aldrig vart hemma. Efter stallet så åkte jag och Jonna till dundret, för er som inte vet vad det är så är Dundret ett berg. Där har vi iallafall sprungit och gått upp för trappor, sammanlagt blev det 2156 trappsteg. Jag känner mig jätte stolt! Nu ska jag kolla igenom en del bloggar och senare se en film. mys mys och den som vill komma med något väldigt onyttigt just nu får gärna göra det.haha. Kärlek och respekt till er.
 
-En bild på oss när vi nådde toppen första gången.Träning ger resultat och jag har nått stora resultat som jag aldrig trodde jag kunde nå. Men vet ni vad? jag kan nå mitt mål och jag ska kämpa mig dit. Kriget är svårt men jag kommer att vinna. Så är det och en sak för er som har satt ett mål:Ge inte upp. Du kommer att le dig lycklig när du är där. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0