Swedish house mafia-Greyhound

Jag känner mig stolt. Tredje dagen på gymmet och jag längtar tills nästa träning. Tog det lugnt idag, körde kondition och mage + lite armar och ben men inte alls mycket. Inte så jobbigt pass dock blev det nästan för mycket träning igår. Vaknade inte ens av mitt alarm imorse. haha! men behövde sova några extra timmar för att ha lite power till gymmet. Nu ska jag ta och måla mina naglar och sedan fixa mig till Gällivare. Ska leta ett sportarmband, ett stort behövande. Något märke ni rekomenderar eller vet en bra sida att beställa ifrån? Sedan ska jag och Maja till dollar store, vet faktiskt inte vad vi ska göra där men på kvällen ska vi se film hade vi tänkt. Vad händer oss er sötnosar? Kärlek och respekt till er.
 
Jag älskar att träna till den här låten, och många andra liknande. POWERMUSIC. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0