Sommarens hiss

 
Norrlandsväder, vad ska man säga? regn, mer regn, mulet och kallt! Men dock fick vi sol för någon vecka sen och hur varmt som helst. Tänkte ge er tips för en fin solbränna som faktiskt fungerar. Så här brun som jag är idag, skulle jag inte ha vart utan Hawaiian Tropic - Tropical tanning oil. Dark. Först smorde jag in mig med solskyddsfaktor eftersom den här inte innehåller det för att skydda huden. Sedan på med oljan, stek dig sedan som en kotlett i solen.POFF, du är brun. Men om du har lätt att bli bränd så ska du vara försiktig och jag rekommenderar att köpa en annan sort olja. En med solskyddsfaktor i, det finns faktiskt till Hawaiian Tropic.+ att den doftar så gott. älskad. Sommarens HISS.kärlek och respekt till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0