Har inte bloggat för att..

Jag har inte bloggat pga en del saker som inte bör nämnas på bloggen men jag hoppas det ska bli fart här igen. Idag har jag iallafall vart på gymmet. Körde det mesta och mycket kondition. Ikväll ska jag till församlingshemmet, vi har konfa träff och ska göra pizzor eller köpa pizza. nånting av det- bara mysa på alltså. Och mysa är alltid mysigt, haha. Men det kommer bli jätte roligt att träffa alla goa underbara söta människor för jag har nästan inte sett någon under sommaren. Jag kan inte lova ett inlägg medan jag är där men jag bloggar när jag är hemma Yes, jag tycker ni läsare är så söta som går in på min blogg och läser fast mitt bloggande kanske inte är den bästa.Tack. En del gullifa kommentarer jag får lägger jag inte ut men jag älskar att få kommentarer av er för då kan jag kika in på era bloggar och kommentera där. smart va? -Nu ska jag fixa mig och före 19.00 åker jag till konfaträffen. Humör:Superglad och taggad. Kärlek och respekt till er.
 
En bild på mitt hjärta från förra sommaren.Bara en liten valp. Jag älskar min hund, bara min hund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0