In love with Vitamin well focus

 
Ohhh herregud, jag har klipp mig idag och det blev kort. 3-5 cm försvann väl. Men dock var mitt hår väldigt risigt efter jag råkade fatta eld på ena sidan. Så fanns ju inget annat val än att klippa av det. snyft snyft. Å åt andra sidan växer det ju alltid ut igen. just be positiv. Det var ringträning med Leo tidigare idag, jobbigare hund får man leta efter är allt jag kan säga efter dagen kamp med denna hund. Sen hittade jag Jonna å då stannade jag och jacqueline med henne i stan och gjorde precis ingenting eftersom det finns inget man kan göra här. Allt är ruttet.Jag hittade denna dryck - bilden ovan och blev kär direkt. YUMMY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0