I don't care

Godmorgon cuties. Jag har sovit jätte bra inatt men det är ganska konstigt att ibland kommer man ihåg sina drömmar och ibland inte. Kan det vara så att dom drömmar man kommer ihåg är de spännande medan de som glöms är oviktiga? maybe, maybe not. Iallafall är dagens plan att gå på en LÅNG promenad med min tremänning och doggsen. Saker som händer sen är oklara. Men senare ikväll eller på eftermiddagsen ska jag ta en springtur i guess ifall det inte blir så att vi är ute på vift. Det får bli ett ointressant inlägg, eller ni kanske tyckte det var sviningt intressant på ett ointressant sätt? men doggsen måste ut så bye for a time. I'll be back in a moment.
 
 
- ifall ni vill göra länkbyte kommentera, annars så kommentera i vilket fall så jag kan gå in och kika på era fina bloggar. Statistiken var på topp igår, bättre än vanligt tråkigt bara att inte vågar kommentera. pfft skoja, klart ni vågar. vad snackar jag får bullshit. kommentera nu cuties ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: Åh tack så mycket. Vad glad jag blir!
Gullig hund du har!

Svar: tack tack, han är jätte fin :)
Stephenie Blombacke

2013-06-16 @ 21:58:31
URL: http://kajsaanna.blogg.se/
Postat av: kita'

-åh, tack så mycket fina du!^^
jag gör faktiskt mina lockar med min plattång
& det funkar jätte bra för mig :)
dem första gångerna går nog inte så bra, men lite
"träning" så får du dem lockarna du vill ha, haha :D

Svar: jo, jag har försökt men jag och tålamod går inte riktigt ihop haha ^^
Stephenie Blombacke

2013-06-17 @ 09:14:49
URL: http://duvetkiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0