Bloggstart

Halloj, mitt namn är då Stephenie, jag har bloggat på den här bloggen i över 2 år men har dock haft en bloggpaus i drygt 3 månader. Idag, fick jag glädje för att blogga igen men inte som tidigare, nu vill jag satsa på att få ut något själv av mina inlägg och inspirera er läsare som 'börjar' läsa bloggen. Jag har bestämt mig för att skriva om min kamp att nå mitt mål - målvikt/träningar och tips, men jag kommer självklart att ta mig tid att skriva om mode, inspirationbilder, mitt vardagliga liv och musik såklart!
 
Mina gamla inlägg har jag raderat pga att bloggen ska få en helt annan betydelse vilket jag hoppas och tror att det kommer bli mycket mer inspirerande och glädje i det hela. I mitt 'första' inlägg som kommer ut om ett tag kommer handla om mål, varför jag har mål och vad jag tycker och tänker. kom ihåg att jag diskuterar mina egna tankar inte dina, så det jag skriver behöver inte du alls hålla med om.
 
Jag till höger, min allra bästa kompis Jonna till vänster. Bilden togs för någon vecka sedan när jag var på konfirmationsläger i frankrike, Taize.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0