back on track

hellu, I'm back efter dagens balander av början med lektioner som bestod av film och sedan avslutades bild. Sen har jag vart hemma och städat mitt rum som inte alls såg så bra ut men det är på förbättringsvägar och för ett litet tag sedan kom jag hem från ridpasset med världens bästa häst, Max som jag drömmer att det är min egen. Han betyder mycket för mig, och jag älskar verkligen den här ponnyn som om det vore min egen. forever and ever♥
 
Nu ska jag 'finslipa' mitt rum och ta ett bad i guess, sedan ska jag prata i skype med vänner och ha onsdagsfilmmys med mig själv i min ensamhet. Det var ju sista dagen i skolan innan måndag. Det är fett skönt med 2 lediga dagar extra så imorron åker jag och pappa ner till luleå och lämnar min baby på trimmning. Min 'snart 1 årige' jack russel ska ställas ut i sommarn så han måste ju bli lite fin när uppfödaren och alla kommer upp. Vi  ska levererar med stil. haha. Ni får ha det jätte bra så kommer ett inlägg inom kort!
 
Min baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0