Hakuna Matata

Gammal bild. men dock har jag inga nya. så dags för phototime.
 
Känslan när man har gjort något som är bra för sig själv och sedan är stolt över det. Det kallas för lycka. Så känner jag varje gång jag kommer ut från gymmet. Jag tog mig dit för att göra något jag älskar och något som är hälsosamt. Jag känner mig stolt. Och jag är stolt över mig själv. Men man behöver inte bara träna för att känna sig stolt, det kan vara vad som helt som får dig att bli glad. Du kanske snubblar, känner smärta men innerst inne är vi alltid stolta. Kämpa och du kommer lyckas med ditt liv. Du kan bli något stort, någon som alla kommer se upp till. Men kom ihåg du gör sitt liv till ditt, inte till någon annans. Och dagens ord är Hakuna Matata.- It means no worries for the rest of your days.Kärlek och respekt till er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0