Drink,Working, Eat n Sleep

Jag håller på att packa till stugan och utställningen. Det har jag gjort sen igår så det är därför allt går så segt. Dock kommer inte bloggen uppdateras tills på måndag eftersom jag har inget internet i överkalix men bloggar så fort jag får det. Nästa vecka är jag ensam hemma för mamma ska följa med min syster till Luleå. Hon börjar ju skolan på måndag men jag har en vecka sommarlov till. WHIOOO. Nästa vecka är gymmet baxad varje dag. För jag strävar mot mina mål och den här gången ger jag inte upp! Och på 3 veckor har jag fått grymma resultat och dom ska utvecklas såklart. När vi börjar skolan är vi där första sen så ska vi vandra i fjällen. Jag vet inte riktigt om vandring är min grej med tanken på att vandra hela dagen och sen sova i ett tält. Tvekar.. men det är ju ändå roligare än att vara i skolan så jag får se allting på ett positivt sätt. Tänk ifall det börjar regna eller snöa? fy vad jobbigt. Men det ska det inte iallafall, har jag bestämt. Svalt, lite moln och blåst då blir vandringen helt suverän. Vad tycker ni om vandring och sova i tält osv? kärlek och respekt till er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0